Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro nové zážitky

Vyhledávání

 

Proč byl vytvořen další standard, když jich je již tolik k dispozici?

Je pravdou, že zde existuje celá řada jiných standardů kvality od Czech Made až po normy ISO řady 9000. Také je pravdou, že některé z těchto standardů velmi zřetelně napomohly kvalitě výrobků či služeb a pevně zakořenily v povědomí zákazníků.

Standard ČSKS si klade za cíl oslovit různorodé spektrum poskytovatelů služeb v cestovním ruchu - od těch nejmenších až po velké hotelové řetězce, od soukromých až po státní podniky. Podle tohoto Standardu ČSKS je možné certifikovat například i lyžařský areál, technickou památku, soukromé muzeum, aquapark či westernové městečko. Cílem Standardu ČSKS je naučit podnikatele v cestovním ruchu využívat moderní manažerské systémy řízení kvality služeb tak, aby dokázali vlastními silami měřit a systematicky zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb a tedy se systematickým způsobem přibližovat očekávání zákazníků. Ve Standardu ČSKS se nedočtete, jak konkrétně má vypadat ta či ona služba, ale jak zabezpečit, aby tato služba vedla ke zvýšení kvality, tedy spokojenosti zákazníka. Jak již bylo výše řečeno, jedná se o manažerský systém řízení služeb se zaměřením na cestovní ruch.

9.7.2013 16:44:53 - aktualizováno 21.8.2013 13:40:47 | přečteno 0x
 
facebookRSS
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
load