Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro nové zážitky

Vyhledávání

 

Názory na ČSKS

Michaela Dopitová, Zámek Děčín

Poměrně úzce spolupracujeme s několika německými organizacemi, od kterých známe německý systém kvality služeb ServiceQualitä Deutschland. Když jsme se dozvěděli, že vzniká obdobný český systém inspirovaný tím německým, chtěli jsme si proklepnout naše služby, abychom zjistili, jestli tam nemáme některá slabá místa, která už si ani neuvědomujeme. Certifikaci ČSKS bych určitě doporučila pro každou provozovnu. Myslím si, že je to dobrý způsob, jak předcházet provozní slepotě a odhalit slabá místa každé organizace. 


 

Pavel Sotona, Hotel Kačenka, Králíky

Se systémem kvality služeb jsem se poprvé setkal v Rakousku. Rakušan nebo Němec pokaždé nedá jenom na doporučení nějakého průvodce, ale hodně pro něj znamená také to, že restaurace nebo hotel mají certifikaci. Pokud navíc zjistí, že je to certifikace, která se používá také u nich, bude se podle ní rozhodovat, jestli si vybere ten nebo onen podnik. ČSKS bych proto doporučil všem  hotelům a restauracím i kvůli zahraniční klientele, která už značku Q zná z domova a vidí v ní záruku vysoké kvality služeb.

 

Martina Novobilská, RS U Kateřiny Štramberk

Školení a následné zpracování procesů považujeme za velmi přínosné a pomohlo nám ujasnit si určité priority, cíl a nastavit si cestu k tomuto cíli

 

Martin Písař, vedoucí Turistického informačního centra Heřmanův Městec

Všem organizacím působícím v cestovním ruchu bych doporučil zapojit se do tohoto systému a přispět tím ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Během procesu certifikace našeho informačního centra jsem si ještě více uvědomil důležitost a inovativnost tohoto systému. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl projít procesem certifikace i s dalšími dvěma organizacemi, pro které pracuji. 

 

Jakub Juračka, předseda Asociace lanové dopravy ČR

Jsem přesvědčen, že zapojení do Českého systému kvality služeb je pro organizace našeho typu skutečným přínosem. Pomáhá organizacím dát najevo jejich zájem o zvyšování kvality a díky tomu má potenciál přitáhnout zákazníka. Myslím si, že čas investovaný do bezplatného školení a certifikace se nakonec bohatě vrátí v dosažení kvality služeb, na jakou je zákazník zvyklý z alpských zemí.

 

Vlastimil Suchánek, jednatel společnosti Pasohlávská rekreační s. r. o.

Doporučuji zapojit se do Českého systému kvality služeb všem kolegům, které potkávám při svých služebních cestách, protože se podle mě jedná o skvělý nástroj, jak svou práci dělat lépe.

 
1
 
facebookRSS
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
load