Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro nové zážitky

Vyhledávání

 

Výstupy projektu

V této části se nachází dílčí výstupy z projektu Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice, jehož hlavním výstupem je Český systém kvality služeb.

Tvorba značky - branding NSKS

Vedle Standardu Českého systému kvality služeb a organizačního zabezpečení systému byl návrh Značky systému jedním ze tří stěžejních úkolů na cestě k dokončení Českého systému kvality služeb. Nová značka byla prostřednictvím veřejné zakázky navržena společností KUKLIK.CZ s.r.o. a její zpracování zahrnovalo grafický návrh loga a nového názvu systému. Součástí zakázky bylo i zpracování komunikační strategie systému do roku 2015.

25.7.2013 16:49:54 - aktualizováno 9.8.2013 7:59:47 | přečteno 0x | Ondřej Šebestík | Celý článek
 

Standard Českého systému kvality služeb - základní kámen systému kvality

V průběhu roku 2012 byl na základě veřejné zakázky vytvořen Standard Českého systému kvality služeb, na jehož vývoji se podílela prostřednictvím svých konzultantů společnost INTERQUALITY s.r.o., tak i široká odborná veřejnost zastoupená především profesními asociacemi.

26.7.2013 10:42:39 - aktualizováno 1.11.2013 14:45:34 | přečteno 0x | Ondřej Šebestík | Celý článek
 

Expertní poradenství za účelem tvorby Národního systému kvality služeb cestovního ruchu

Na základě výběrového řízení byli vybráni dva nezávislí experti, kteří od července do září 2010, na základě výstupu z realizovaných analýz, vypracovali konkrétní návrh možností tvorby Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice. Doporučením bylo, že základem pro tvorbu systému by měl být procesní způsob řešení kvality uplatňovaný ve Švýcarsku a Německu. 

29.7.2013 12:29:09 | přečteno 0x | Ing. Radek Chaloupka | Celý článek
 

Analýzy kvality poskytovaných služeb

V období od dubna do konce června 2010 probíhalo zpracování analýz kvality služeb pro sektory hotelnictví, gastronomie, wellness, průvodců, cestovních kanceláří a cestovních agentur. Ve dnech 28. a 29. června 2010 proběhly v hotelu Olšanka a v hotelu Jurys Inn závěrečné prezentace, na kterých byly představeny jejich výsledky. 
10.10.2013 19:34:00 | přečteno 0x | Ondřej Šebestík | Celý článek
 

Průzkumy potřeb zákazníků

V období od ledna do dubna 2010 zrealizovala pro MMR společnost INCOMA GfK s.r.o. na základě výběrového řízení v rámci projektu Národní systém kvality služeb cestovního ruchu v ČR (dále jen NSKS) Průzkumy potřeb zákazníků pro vybrané sektory cestovního ruchu. Cílem těchto průzkumů bylo zmapovat potřeby, očekávání a spokojenost zákazníků s poskytovanými službami ve vybraných sektorech cestovního ruchu.

26.7.2013 9:47:32 | přečteno 0x | Ing. Radek Chaloupka | Celý článek
 
25.7.2013 11:15:39 | přečteno 0x | Ing. Radek Chaloupka
 
facebookRSS
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
load