Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro nové zážitky

Vyhledávání

 

Akce ČSKS – kurzy komunikace a řešení stížností

Kurzy komunikace, autor: rawpixel on Unsplash

Rádi byste se zdokonalili v komunikačních dovednostech nebo zapracovali na tom, jak řešit stížnosti s nespokojeným zákazníkem? Máme pro vás bezplatné kurzy, které byste neměli zmeškat. 

Jak se přihlásit? 

Stačí, abyste měli platný certifikát ČSKS a napsali nám na info@csks.cz. V e-mailu uveďte své jméno, název organizace a provozovny, e-mail a telefon a název kurzu. Přihlásit se mohou všichni pracovníci certifikované provozovny. Pamatujte, že kapacita je omezená. Přihlaste se co nejdříve! 

Kurzy pro Vás

Lektorka: Simona Myslikovjanová (www.simyco.cz)

• 13. 11. 2018 – Praha, agentura CzechTourism (Vinohradská 46, Praha 2): Interní a externí komunikace ve firmě.

• 14. 11. 2018 – Praha, agentura CzechTourism (Vinohradská 46, Praha 2): Řešení stížností a práce s nespokojeným zákazníkem.


Nepřestávejte na sobě aktivně pracovat. Záleží nám na Vašem rozvoji.

Tým ČSKS


15.10.2018 16:05:16 | přečteno 606x | Mgr. Lenka Davidová
 
facebookRSS
Integrovaný operační programEvropský fond pro regionální rozvojMinisterstvo pro místní rozvoj
load