Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro nové zážitky

Vyhledávání

 

I. stupeň

Hlavním cílem I. stupně Českého systému kvality služeb je systematické zavádění kvality do života organizace, její iniciativní přijímání a neustálý rozvoj. Základem je sebehodnocení pracovního týmu z hlediska dosahovaných výsledků v oblasti kvality poskytovaných služeb a srovnání s očekáváním zákazníka. Zavádění systému kvality v organizaci napomáhá naplňovat vybraný pracovník, který absolvuje školení pro Trenéry kvality I. stupně. Na tomto školení získá nejen teoretické znalosti, ale i praktické dovednosti, které začne po návratu ze školení spolu s celým pracovním týmem implementovat ve své organizaci.

Základní pilíře I. stupně:

schema stupen I ČSKS, obrázek se otevře v novém okně

















Výsledkem certifikace je certifikát Českého systému kvality služeb I. stupně, který dokladuje, že organizace systematicky zlepšuje kvalitu svých služeb, a to především prostřednictvím plánu opatření s vymezenými činnostmi, cíli a odpovědnostmi zaměřenými ke zvýšení spokojenosti zákazníků.

Podrobnosti k certifikaci I. stupně

18.7.2013 16:54:01 - aktualizováno 27.7.2016 16:22:51 | přečteno 6259x | pilarova
 
facebookRSS
Integrovaný operační programEvropský fond pro regionální rozvojMinisterstvo pro místní rozvoj
load